JORNADA GASTRONÒMICA DE LES PLANTES OBLIDADES

Data:
17 setembre, 2022
Hora:
10:00
Ubicació:
Aquest any tinc el plaer de participar a la Jornada Gastronòmica de les Plantes Oblidades que organitxa el col·lectiu Eixarcolant a Igualada. Es tracta d’un esdeveniment únic per (re)descobrir què són i per a què serveixen les plantes oblidades, perquè construir un model de producció i consum d’aliments més sostenible és tant possible com imprescindible. Un espai on descobrir les plantes oblidades, combinant els coneixements tradicionals i la innovació.
La jornada compta amb més de 100 activitats relacionades amb la gastronomia, l’agricultura, l’etnobotànica, l’artesania, la cosmètica, la fitoterapia i la sostenibilitat. Una d’aquestes serà el taller que us proposo, per a públic familiar, d’Estampació Botànica. Descarrega’t el programa AQUÍ.
Totes les activitats son amb places limitades i requereixen d’inscripció prèvia. Així que si vols venir al meu taller o a qualsevol altre, entra AQUÍ per inscriure-t’hi!
També em trobareu amb els meus productes a la fira de productes silvestres i varietats tradicionals oblidades que tindrà lloc de 10h a 20h al centre d’Igualada.